FANDOM

To trudna sztuka nie zależnie od zaklęcia. Są 2 sposoby złożenie zaklęć.

Sposób 1:

Powoli i mozolnie dopasowujesz wszystkie klejnoty.

Sposób 2:

Jeśli jesteś zajętym człowiekiem i zależy Ci na szybkim zrobieniu tych flaków z olejem możesz iść drogą nie do końca uczciwą. Potrzebne narzędzia to Cheat Engine ( sam robiłem na ver. 6.3 ) oraz samo Puzzle Quest. Odpalamy gre oraz okno opracowania zaklęć. Wybieramy zaklęcie i przechodzimy na planszę.

Tutaj zaczyna się robota na Cheat Engine. Włączamy program, klikamy u góry po lewej "Select a process to open", wybieramy proces Puzzle Quest i otwieramy. W podłużnym poziomym małym oknie wpisujemy jakąkolwiek małą liczbę ( od 1 do 100 starczy ) i klikamy "New scan". Wyskoczy po prawej lista procesów strasznie długa. Tam szukamy określonych parametrów:

00582548

00582554

00582550

0058254C

00582558 - zwoje

Klikamy dwa razy na każdy z parametrów i ten przeniesie się na naszą listę na dole. Na tej dolnej liście w słupku "Value" klikamy dwa razy na liczbę (jakakolwiek tam będzie) i wpisujemy np. 300 - to powinno starczyć. Powtarzamy czynność przy każdym z parametrów. Minimalizujemy Cheat Engine i wracamy do gry.

Teraz w grze na planszy wystarczy dopasować jakiekolwiek kolorowe klejnoty ( KOLOROWE - nic nie dadzą monety, czaszki i gwiazdki ) a gra wyczyta nasze zmiany i pomyślnie ukończy zaklęcie dodając je do waszej listy zaklęć :)

P.S - Wiedza unikalna, proszę nie kasować.