FANDOM

Neechi jest goblińskim kupcem zamieszkującym Gruuldok. W czasie pobytu w tym miejscu możemy zarobić trochę złota, wykonując dla niego misje.

Pierwszy quest zatytułowany Poszukiwanie odczynników polega na przyniesieniu goblinowi futra lodowego trolla z okolic Theiry oraz skrzydeł olbrzymiej osy z roju os nieopodal Dhun-Kor. Za wykonanie misji dostaniemy nieco doświadczenia i złota.

Drugi quest o nazwie Coś za coś to wyprawa do Silvermyru i wymiana zdobytych skrzydeł osy na gałąź z elfickiego Drzewa Życia oraz sprzedanie futra trolla za ostrze topora w Theirze. Neechi, oczywiście, sowicie nas wynagrodzi.

W ramach trzeciej misji pod tytułem Naprawa goblin wysyła nas razem z gałęzią i ostrzem topora do Galii w celu złączenia ich przez miejscowego rzemieślnika w potężne i dużo warte toporzysko. Stajemy przed wyborem: odnieść broń do Neechia lub zatrzymać ją dla siebie. W przypadku pierwszej opcji goblin obsypie nas złotem oraz obdarzy rangą Wielkiego Kupca (+2 do sprytu).

Wbrew pozorom to jeszcze nie koniec! Neechi ogłasza, że płaci za każde żądło olbrzymiej osy. Oczywišcie, możemy to wykorzystać do pomnożenia majątku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki